Etui - promocja SMM dla fotografów

Etui – promocja SMM dla fotografów

Warto przeczytać

Marketing w mediach społecznościowych (SMM) to kompleksowe działanie mające na celu zwiększenie dotarcia do odbiorców, wzmocnienie wizerunku w sieciach społecznościowych, za pomocą których następuje wzrost zainteresowania i lojalności wobec świadczonej usługi.

Najważniejsze kwestie. Dawno minęły czasy, kiedy liczą się doskonałej jakości zdjęcia. W 2021 roku ważniejsi są subskrybenci, kto stoi za tymi zdjęciami, a co ważniejsze, czy ta osoba może wnieść coś ciekawego i nowego do swojego codziennego kanału. Przyczyniają się do tego najnowsze algorytmy mediów społecznościowych. Kluczowym czynnikiem sukcesu w promowaniu fotografa w mediach społecznościowych jest tworzenie treści, których „zwykli” przeciętni fotografowie nie będą powtarzać. Porozmawiamy o tym w naszym artykule.

Fotografowi może być łatwiej promować swoje usługi tylko dlatego, że ludzie bardziej ufają określonej osobie. Opowiedz o sobie, podaj przykłady z życia i kilka zabawnych incydentów na planie. Podziel się doświadczeniami i wskazówkami dotyczącymi dobrej sesji zdjęciowej.

Oczywiście na pierwszy plan wysuwają się fotografie. Muszą być niepowtarzalne i objęte prawami autorskimi. To dzięki zdjęciom użytkownicy zdecydują, czy chcą się z Tobą zarejestrować, czy nie.

Do promocji możesz użyć formatu wideo. Najlepiej powiązać to z jakimś wydarzeniem, na przykład z Nowym Rokiem. Opowiedz nam o rodzinnych wakacjach, głównych wartościach rodzinnych i kluczowych korzyściach. Należy to zrobić dyskretnie. Teraz Twoim celem nie jest sprzedaż, ale przyciągnięcie publiczności. Sam film może składać się z klatek lub przedstawiać proces robienia sesji zdjęciowej.

Skorzystaj z chatbota i listy mailingowej. Te artykuły zawierają wskazówki dotyczące przygotowań do sesji i inne przydatne informacje. Kieruj reklamy na widzów, którzy są zainteresowani zdjęciami. Jeśli filmowanie odbywa się w określonych obszarach miasta, użyj kierowania geograficznego.

Umów się na cross-posty z kawiarniami, szklarniami i innymi miejscami, w których możesz zorganizować sesje zdjęciowe. Jeszcze raz pamiętajcie o prawdziwych recenzjach! Za zgodą uczestników zamieszczajcie ich zdjęcia na portalach społecznościowych. Aby wybrać, zaplanować i opublikować zawartość, możesz skorzystać ze specjalnych usług automatycznego publikowania. Na przykład Postoplan – https://postoplan.pl/ to inteligentny system do automatyzacji wysyłania, planowania i promowania publikacji. Umożliwia planowanie publikacji, współpracuje z wieloma sieciami społecznościowymi i komunikatorami oraz ma 2 fajne edytory graficzne.

Każdy obszar działalności w SMM ma swoją własną charakterystykę. Rozważ je, jeśli chcesz jak najlepiej wykorzystać swoją promocję. I nie bój się szukać nowych sposobów!

Dla SMM interesująca treść jest ważna, ponieważ posty publikowane codziennie są recenzowane przez potencjalnych klientów. A jeśli te informacje nie są interesujące, liczba osób, które je przeczyta, będzie niewielka.

I ostatnia rada – wyznacz sobie cele, które na pierwszy rzut oka są nieosiągalne, bo jak czegoś chcesz i dołożysz wszelkich starań, wszystko się ułoży, a efekty przerosną oczekiwania. Więc działaj, działaj i jeszcze raz działaj!

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments